torsdag den 30. juni 2011

Sommerlejr here I come

I morgen går det løs, årets sommerlejr. For jer der ikke kender mig så er det ikke hvilken som helst sommerlejr, det er nemlig DHF's sommerlejr/talenttræning. Det er en lejr for de bedste håndboldspillere i Danmark. Lejren varer fra fredag til tirsdag, og den byder på en masse træning med de bedste spillere og trænere. Jeg glæder mig utroligt meget, men jeg er også glad når det nu engang er slut, for det er sindssygt hårdt. Der er i alt 12 trænings-pas på de 5 dage, så man skal være i god fysiks form, hvilket jeg mener jeg er. Mit mål med denne lejr er at gøre mig så mest bemærket som muligt, så jeg måske har en god chance for at komme på det nye u-17 landshold til efteråret. Nå, men slut her fra, jeg skriver igen når jeg kommer hjem, hvis jeg ikke er for smadret :D  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar